wtorek, 30 października 2012

come on skinny love


Jutro test z matmy i umiem wszystko. O tak, kocham panią Asie, która mi załatwiła korki. Tak sobie rozmyslam z Izą, ze nauczyciele zrobili się jacys chamscy niedawno.. Moze to dlatego ze nie jestesmy juz 1a, tylko 2a? No nic nie zrobisz. Wczoraj uzyłam preparatów i powiem ze na nastepny dzien miałam gładką twarz, mam nadzieje ze przez te 2 tygodnie sie poprawi. 
Czekam, na te cholerne ferie, w które lece do Egiptu, bo namówiłam mame, miałam do Meksyku czy na Dominikane, ale tak błagałam i płakałam, ze się zgodzili.. ostatni raz do ukochanego Egiptu i ukochanej Tropicany Grand Azure. Ojej, jak ja tesknie za nimi wszystkimi. To juz niedługo. Musi być wspaniale.
Nie bede zanudzac idę ogarniać, trzymajcie moją 'modeline', siostre, nie zaprzecze, bo w tym jestem pewna, mam przepiękną siostre.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz