piątek, 30 listopada 2012

Prezenty.



Dzisiaj pytałam się mamy, czy kupiłaby mi na swięta canona.. Niestety nie zgodziła się. Muszę chyba poczekac jeszcze do nastepnych swiat. W zamian mam już listę rzeczy, którę chcę dostać.
Mam jedynie problem z wybraniem czapki.






NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA, KTÓRĄ MAM WYBRAĆ.



Kubek - obiektyw. Asia mi podsunęła pomysł. Spróbuję jej również spełnić taki prezent na świeta.. Jesli jednak nie dam rady to dostanie go ode mnie na urodziny :d



Yerbook płyta dołączona wraz z całym rokiem z zycia chlopaków.



Obudowa do I' phona.



Naszyjnik 'directioner'.



Płyta Lany Del Rey.

Czapka - około 130 zł.
Kubek - obiektyw - około 60 zł.
Yearbook - około 90 zł.
Obudowa - około 30 zł.
Naszyjnik - około 30 zł.
Płyta Lany - około 40 zł.
Razem - 380 zł.
Myslałam, że w sumie wyjdzie gorzej z kosztem, ale jest okej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz