niedziela, 25 listopada 2012

You die

Ja tak szybko. Kupiłam wczoraj szare mydło, mam nadzieje ze chociaż w małym stopniu mi pomoże, bo to co dzieje się z moja skórą to nie da się opisać. Preparaty z avone trochę mi pomogły, ale gdy miałam dostać okres, to i tak mnie wysypało i tak. Kupiłam kredkę, będę chyba trochę malować nią w kącikach powiek, bo do szkoły można malować tylko rzęsy i do tego delikatnie.. super szkoła nr.2, o tak. No i mus, puder, szminka malinowa, na pękające mi usta, maskara. 
To na tyle. 
Myśle, ze przeżyje tydzień od jutra, bedzie cięzko, w końcu nie było mnie 2 dni.
CZEKAM NA WYMARZONEGO 1 GRUDNIA!

Mój twitter, zapraszam.











 <3

4 komentarze:

  1. chyba tylko Wy macie takie ograniczenia (no wiesz, że nie można się malować jakoś super).. dziwnie tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze pani Kowalczyk jest strasznie wymagająca, dlatego nauczyciele kapują, moze w 3 gimbazie sie to poprawi.. mam nadzieje..

      Usuń
    2. no to życzę Wam, żeby się poprawiło, ale w sumie potem będziecie mieć buźki jak pupcie a nie tam zmarchy haha xd

      Usuń