środa, 13 lutego 2013

Siema.


SIEMA, KOCHAM PAULINĘ.

Masz już, co czytać na blogspocie!
Byłam dzisiaj w h&m i mam obudowę do i'phona. Nie mogę załapać, czy to świnka, czy batman, tak typowo. Dzisiaj posiedziałam u Oliwiera i śmiałam się. Śmiałam się prawdziwie od paru dni. Nie wierzę w tego człowieka. Nie wiem, co ma takiego w sobie, że jest najnormalniejszy z chłopaków, których znam.
Jutro mam taki zapieprz. Ojezus.
- kartkówka z historii
- sprawdzian z lektury
- sprawdzian z matematyki
- korki z matmy
Do tego dochodzi powoli ogarniać pokój na urodziny, kupić przyklejane rzęsy, balony, zrobić gazetkę. A na piątek kartkóweczka z geografii! Oho, jakie to piękne. Nie wspomniałam jeszcze, że pani Kołosowska jest zdolna nam zrobić z fizyki kartkówkę!

Podobno dostanę czapkę z ćwiekami. Umrę.





Zauroczenie jest głupie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz